Tip ulei | Full sintetic |
Cantitate | 1 l |
Vascozitate (S.A.E.) | 5W30 |
Norme ACEA (Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile) | C3 C2 |
Durata de livrare: Comenzile primite pana la ora 13:00 de luni pana vineri se predau curierului rapid in aceeasi zi
Uleiul sintetic Liqui Moly Top Tec 4600 C2/C3 5W30 reprezinta o solutie de inalta performanta pentru motoarele moderne, fiind adaptat pentru utilizare in orice conditii climatice. Acest ulei este potrivit atat pentru motoarele pe benzina, cat si pentru cele pe motorina, inclusiv cele echipate cu filtre de particule (DPF) si turbo.
Formulat cu uleiuri de baza neconventionale obtinute prin tehnologia de sinteza si aditivi de ultima generatie, acest produs garanteaza o protectie excelenta impotriva uzurii, reducand in acelasi timp consumul de ulei si carburant. Astfel, in conformitate cu specificatiile producatorului, pot fi atinse intervale de schimb ale uleiului de pana la 40.000 de kilometri.
Uleiul Liqui Moly Top Tec 4600 este recomandat si pentru autovehiculele echipate cu gaz (CNG/LPG), contribuind la reducerea emisiilor poluante. Printre beneficiile sale se numara protectia impotriva uzurii, fiabilitatea in lubrifiere, durata lunga de viata a motorului si reducerea consumului de combustibil.
Acest ulei se conformeaza numeroaselor specificatii si clasificari, inclusiv ACEA C2/C3, API SN, BMW Longlife-04, MB-Approval 229.31/229.51/229.52, Opel OV0401547 (numai pentru motoare diesel), VW 505 00/505 01, si altele. De asemenea, este compatibil cu o gama larga de autovehicule, incluzand modelele Fiat, Ford, GM, Opel, si altele.
Caracteristicile tehnice precum clasa SAE, densitatea, vascozitatea la diferite temperaturi, punctul de curgere, pierderea la evaporare si altele sunt conforme cu standardele internationale, garantand o performanta optima in diverse conditii de functionare.
Uleiul Liqui Moly Top Tec 4600 5W30 este recomandat in special pentru motoarele moderne cu multiple supape, valvetronic, cu sau fara turbo si intercooler, fiind potrivit pentru intervale extinse intre schimbarile de ulei si solicitarile ridicate.
Pentru obtinerea efectului maxim, se recomanda respectarea stricta a prescriptiilor de exploatare ale constructorilor de autovehicule si de motoare, utilizand uleiul in stare neamestecata.