Produsele achizitionate la distanta se pot returna astfel:
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
Opeth Ingredium SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice (ambalaj, eticheta), urme de folosire si/sau lipsa produs din ambalaj.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin;
Procedura de returnare
Consumatorul informeaza OPETH INGREDIUM SRL cu privire la decizia de a returna un produs sau mai multe prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: relatiiclienti@tehnicpoint.ro). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta ca doreste sa returneze produsele.
Obligatiile care revin OPETH INGREDIUM SRL
Rambursarea sumelor primite ca plata pentru produsele achizitionate dar nu si pentru transport. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de maxim 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate OPETH INGREDIUM SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail relatiiclienti@tehnicpoint.ro sau prin prezentarea la sediul OPETH INGREDIUM SRL sau la Tehnic Point cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la unul din sediile noastre se poate face de luni pana vineri in intervalul 08:00-16:00
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Anularea tranzactiei
Pentru anularea unei comenzi/tranzactii va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil. Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile lucratoare, in functie de politica acesteia.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.