Durata de livrare: Comenzile primite pana la ora 13:00 de luni pana vineri se predau curierului rapid in aceeasi zi
Ulei de motor partial sintetic de inalta performanta, cu viscozitate redusa, realizat cu cea mai moderna tehnologie pentru aditivi. Este adecvat pentru utilizarea pe parcursul intregului an la motoarele pe benzina si motoarele Diesel pentru autoturisme, cu sau fara turbocompresor actionat de gazele de esapament (ATL) si radiator pentru aerul de supraalimentare (LLK), indeplinind astfel cerintele celor mai moderne motoare.
Proprietati
- fiabilitate ridicata a lubrifierii
- stabilitate mare la forfecare
- lubrifiere instantanee dupa pornire la rece
- stabilitate optima la imbatranire
- comportament excelent la temperaturi ridicate si scazute
- functionarea lina a motorului
- curatenia remarcabila a motorului
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile in comert
- economiseste combustibil si reduce emisiile poluante
- rezistenta mare la uzura
- testat pentru turbocompresoare si convertoare catalitice
Specificatii si clasificari:
ACEA A3 ∙ ACEA B3 ∙ API SL
Liqui Moly recomanda folosirea acestui produs si la autovehiculele cu urmatoarele specificatii:
MB 229.1
Caracteristici tehnice
Clasa SAE 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,865 g/cm³ DIN 51757
Vascozitate la 40°C 95,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vascozitate la 100°C 14,05 mm²/s ASTM D 7042-04
Vascozitate la -30°C Vascozitate la -25°C Indice de vascozitate 159 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -39°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 11,0% (Noack) ASTM D 5800-08 Method B
Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592
Numarul total de baza 8,4 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenusa sulfat 0,9 - 1,5 g/100g DIN 51575
Culoare L 4,5 DIN ISO 2049
Domeniu de utilizare:
Optim pentru motoarele moderne pe benzina sau motorina, cu sau fara turbo, cu sau fara intercooler. Recomandat pentru intervale
extinse intre schimburile de ulei.
Mod de utilizare
Se vor respecta prescriptiile producatorilor de autovehicule si de motoare.