Durata de livrare: Comenzile primite pana la ora 13:00 de luni pana vineri se predau curierului rapid in aceeasi zi
Ulei de motor cu vâscozitate redusă, de înaltă performanţă, pentru utilizarea all-season. Combinaţia de uleiuri de bază neconvenţionale cu tehnologia cea mai avansată de producere a aditivilor, precum şi aditivul special Molygen garantează un ulei de motor cu vâscozitate redusă, stabil la forfecare, care previne depunerile în siguranţă, reduce considerabil pierderile prin frecare ale motorului şi astfel oferă o protecţie optimă la uzură. Acest lucru determină o economisire a carburantului, concomitent cu prelungirea duratei de serviciu a motorului.
Proprietăți - funcționarea lină a motorului - presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare - durată lungă de viață a motorului - reduce emisiile poluante - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - protecție excelentă la uzură - fiabilitate ridicată a lubrifierii - curățenia remarcabilă a motorului - lubrifiere instantanee după pornire la rece - stabilitate optimă la îmbătrânire - comportament excelent la temperaturi scăzute - reduce consumul de combustibil - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț Specificații: API SP ∙ ILSAC GF-6A LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si la autovehiculelor care necesită următoarele specificatii: Chrysler MS-6395 ∙ Daihatsu ∙ Ford WSS-M2C 930-A ∙ Ford WSS-M2C 945-A ∙ GM dexos1 Gen 2 ∙ Honda ∙ Hyundai ∙ Kia ∙ Isuzu ∙ Mazda ∙ Mitsubishi ∙ Nissan ∙ Subaru ∙ Suzuki ∙ Toyota Date tehnice Clasa SAE (uleiuri de motor) 5W-20 SAE J300 Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757 Vâscozitate la 40°C 50,5 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la 100°C 8,8 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la -35°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D 4684 Vâscozitate la -30°C (CCS) <=6600 mPas ASTM D 5293 Indice de vâscozitate 154 DIN ISO 2909 HTHS la 150°C >= 2,9 mPas ASTM D 5481 Punct de curgere -48°C DIN ISO 3016 Pierderea la evaporare (Noack) 9,4 Gew.-% CEC-L-40-A-93 Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592 Numărul total de bază 7,2 mg KOH/g DIN ISO 3771 Culoare verde, fluorescent Domenii de aplicare Optim pentru cele mai moderne motoare pe benzină şi Diesel, japoneze şi americane, cu tehnologie pe mai multe supape, turbocompresor de supraalimentare, precum cu şi fără răcirea aerului de supraalimentare (LLK). Pentru protecţia şi menţinerea motorului în cazul intervalelor lungi de schimbare a uleiului şi pentru cerinţele deosebite în materie de motorizare. Aplicație Trebuie respectate instrucțiunile de utilizare ale producătorilor de vehicule și de motoare. Poate fi amestecat cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț. Efectul optim obținut numai atunci când este folosit singur (adică fără amestecare).