Durata de livrare: Comenzile primite pana la ora 13:00 de luni pana vineri se predau curierului rapid in aceeasi zi
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru utilizarea all-season. Combinatia de uleiuri de baza neconvetionale cu tehnologia cea mai avansata de producere a aditivilor, precum si aditivul special Molygen garanteaza un ulei de motor cu vascozitate redusa, stabil la forfecare, care previne depunerile in siguranta, reduce considerabil pierderile prin frecare ale motorului si astfel ofera o protectie optima la uzura. Acest lucru determina o economisire a carburantului, concomitent cu prelungirea duratei de serviciu a motorului.
Proprietăți - curățenia remarcabilă a motorului - comportament excelent la temperaturi ridicate și scăzute - frecare și reducerea uzurii - stabilitate optimă la îmbătrânire - protecție excelentă la uzură - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț - fiabilitate de ungere remarcabilă - stabilitate mare la forfecare - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - lubrifiere instantanee după pornire la rece Clasificări și specificații: ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SN ∙ BMW Longlife-01 (up to 2018) ∙ Fiat 9.55535-H2 ∙ Fiat 9.55535-N2 ∙ Fiat 9.55535-Z2 ∙ MB 229.5 ∙ Opel GM-LL-B-025 ∙ Porsche A40 ∙ Renault RN 0700 ∙ Renault RN 0710 ∙ VW 502 00 ∙ VW 505 00 Date tehnice Clasa SAE 5W-40 SAE J300 Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757 Vâscozitate la 40°C 80.7 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la 100°C 14,0 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684 Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293 Indice de vâscozitate 180 DIN ISO 2909 HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481 Punct de curgere -45°C DIN ISO 3016 Pierderea la evaporare (Noack) 11,0 Gew.-% DIN 51581 Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592 Numărul total de bază 11,3 mg KOH/g DIN ISO 3771 Cenușă de sulfat 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575 Culoare verde, fluorescent Domenii de aplicare Optim pentru motoarele moderne pe benzină și diesel cu și fără turbocompresoare cu gaz de evacuare. Pentru protejarea și păstrarea valorii motorului pe perioade lungi între schimbările de ulei și cu sarcini mari. Aplicație Trebuie respectate instrucțiunile de utilizare ale producătorilor de vehicule și de motoare. Poate fi amestecat cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț. Efectul optim obținut numai atunci când este folosit singur (adică fără amestecare).