Durata de livrare: Comenzile primite pana la ora 13:00 de luni pana vineri se predau curierului rapid in aceeasi zi
Proprietăți - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - rezistență remarcabilă a filmului de ulei - rezistenta mare la uzura - funcționarea lină a motorului - economii de ulei și combustibil - curățenia remarcabilă a motorului - lubrifiere instantanee după pornire la rece - pornire la rece fiabilă Corespunde şi satisface următoarele clasificări şi specificaţii: ACEA E7 ∙ ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API CI-4 ∙ API SL ∙ Global DHD-1 ∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3275-1 ∙ MBApproval 228.3 ∙ Renault Trucks RLD-2 ∙ Volvo VDS-3 LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii: Caterpillar ECF-1-a ∙ Caterpillar ECF-2 ∙ Cummins CES 20071 ∙ Cummins CES 20072 ∙ Cummins CES 20076 ∙ Cummins CES 20077 ∙ Cummins CES 20078 ∙ Deutz DQC III-10 ∙ Mack EO-M Plus ∙ MB 229.1 ∙ MTU Typ 2 ∙ Renault Trucks RLD Caracteristici tehnice: Clasa SAE 10W-40 SAE J300 Densitate la 15°C 0,865 g/cm³ DIN 51757 Vâscozitate la 40°C 95,0 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la 100°C 14,5 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la -30°C < 60000 mPas ASTM D 4684 Vâscozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293 Indice de vâscozitate 160 DIN ISO 2909 HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481 Punct de curgere -36°C DIN ISO 3016 Pierderea la evaporare 12,7 % (Noack) CEC-L-40-A-93 Punct de aprindere 230 DIN ISO 2592 Numărul total de bază 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771 Cenușă de Sulfat 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575 Culoare L 4,0 DIN ISO 2049 Domeniul de aplicare: Ulei all-season. Dezvoltat special pentru motoarele Diesel ale vehiculelor fără filtru de particule Diesel (DPF). Adecvat, de asemenea, pentru parc auto mixt. Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator. Mod de utilizare: Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.