Durata de livrare: Comenzile primite pana la ora 13:00 de luni pana vineri se predau curierului rapid in aceeasi zi
Ulei modern de motor, de mare performanta, cu continut redus de cenusa, utilizabil in orice anotimp, pentru motoarele pe benzina si motorina, cu si fara filtru de particule (DPF), cu turbo. Combinatia dintre uleiurile de baza neconventionale obtinute prin tehnologia de sinteza si cei mai moderni aditivi garanteaza un ulei de motor care asigura o protectie deosebita la uzura, reducand consumul de ulei si carburant si asigurand o lubrifiere rapida a motorului. Astfel, in functie de prescriptiile producatorului, se pot obtine intervale de schimb ale uleiului de pana la 40.000 km. Uleiul Top Tec 4600 este indicat si la utilizarea in autoturismele pe gaz (CNG/LPG).
Proprietati
- protectie excelenta la uzura
- fiabilitate ridicata a lubrifierii
- durata lunga de viata a motorului
- potrivit in special pentru vehiculele cu filtru de particule diesel DPF
- reduce emisiile poluante
- testat pentru turbocompresoare si convertoare catalitice
- functionarea lina a motorului
- lubrifiere instantanee dupa pornire la rece
- reduce consumul de combustibil
- presiunea optima a uleiului in toate conditiile de functionare
- stabilitate mare la forfecare
- stabilitate optima la imbatranire
- curatenia remarcabila a motorului
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile in comert
Specificatii si clasificari:
ACEA C2 • ACEA C3 • API SN • BMW Longlife-04 • MB-Approval 229.31 • MB-Approval 229.51 • MB-Approval 229.52 • Opel
OV 040 1547 - D30 • VW 505 00 • VW 505 01
Liqui Moly recomanda acest produs la vehicule pentru care sunt necesare urmatoarele specificatiile:
Fiat 9.55535-S3 • Ford WSS-M2C 917-A • GM dexos2 • GWM • HAVAL • Opel GM-LL-A-025 • Opel GM-LL-B-025 • Wuling
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 5W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757
Vascozitate la 40°C 68,9 mm²/s ASTM D 7042-04
Vascozitate la 100°C 12 mm²/s ASTM D 7042-04
Vascozitate la -35°C Vascozitate la -30°C Indice de vascozitate 172 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -39°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 10 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 DIN ISO 2592
Numarul total de baza 7,4 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenusa de Sulfat ≤ 0,8g/100g DIN 51575
Culoare L2,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Pentru motoarele moderne pe motorina si benzina cu multivalve, valvetronic,cu sau fara turbo si intercooler. Recomandat pentru
intervale extinse intre schimburile de ulei de motor si solicitari ridicate.
Mod de utilizare:
Respectati prescriptiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule si de motoare . Se obtine efect maxim doar daca este utilizat
in stare neamestecata.