Durata de livrare: Comenzile primite pana la ora 13:00 de luni pana vineri se predau curierului rapid in aceeasi zi
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru utilizarea all-season. Combinatia de uleiuri de baza neconvetionale cu tehnologia cea mai avansata de producere a aditivilor, precum si aditivul special Molygen garanteaza un ulei de motor cu vascozitate redusa, stabil la forfecare, care previne depunerile in siguranta, reduce considerabil pierderile prin frecare ale motorului si astfel ofera o protectie optima la uzura. Acest lucru determina o economisire a carburantului, concomitent cu prelungirea duratei de serviciu a motorului.
Proprietati - functionarea lina a motorului - presiunea optima a uleiului in toate conditiile de functionare - durata lunga de viata a motorului - reduce emisiile poluante - testat pentru turbocompresoare si convertoare catalitice - protectie excelenta la uzura - fiabilitate ridicata a lubrifierii - lubrifiere instantanee dupa pornire la rece - stabilitate optima la imbatranire - curatenia remarcabila a motorului - comportament excelent la temperaturi scazute - reduce consumul de combustibil - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile in comert Specificatii: API SP ∙ ILSAC GF-6A Liqui Moly recomanda de asemenea acest ulei si pentru vehicolele care au nevoie de urmatorele specificatii si aprobari: GM dexos1 Gen 2 ∙ Honda ∙ Hyundai ∙ Isuzu ∙ Kia ∙ Mazda ∙ Mitsubishi ∙ Nissan ∙ Subaru ∙ Toyota Date tehnice Clasa SAE (uleiuri de motor) 0W-20 SAE J300 Densitate la 15 ° C 0,845 g / cm³ DIN 51757 Vascozitate la 40 ° C 45 mm² / s ASTM D 7042-04 Vascozitate la 100 ° C 8,5 mm² / s ASTM D 7042-04 Vascozitate la -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684 Vascozitate la -35 ° C (CCS) <= 6200 mPas ASTM D 5293 Indicele de vascozitate 165 DIN ISO 2909 HTHS la 150 ° C > = 2,6 mPas ASTM D 5481 Punctul de curgere -42 ° C DIN ISO 3016 Pierderea prin evaporare (Noack) 13,0 % CEC-L-40-A-93 Punct de aprindere 220 ° C DIN ISO 2592 TBN 8,1 mg KOH / g DIN ISO 3771 Cenusa de sulfat 0,9 g/100g DIN 51575 Numarul de culoare (ASTM) Verde fluorescent Domenii de aplicare Optim pentru masini pe benzina moderne din Asia si America, motoare cu tehnologie multi-supape si turbocompresor cu si fara racire cu aer de incarcare. Pentru protectia si conservarea motorului la intervale lungi intre schimbul de ulei si cand efuctioneaza in conditii extreme. Recomandare Respectati reglementarile producatorului de functionare ale vehiculului si motorului. Eficienta optima este posibila numai atunci cand produsul este folosit neamestecat.