LIVRARE GRATUITA IN FANBOX LA PLATA ONLINE CU CARDUL

Liqui Moly Ulei motor Liqui Moly LEICHTLAF TRUCK 10W-40 20L

Liqui Moly
660,92 RON
Ulei de motor cu viscozitate redusă produs prin tehnologia de sinteză, cu rezervă de putere extrem de mare. Asigură presiunea optimă a uleiului şi pelicula de lubrifiant chiar şi în condiţii de funcţionare critice. Permite intervale maxime de schimbare a uleiului. Reduce consumul de ulei. Îndeplineşte cele mai înalte cerinţe de testare ale producătorilor renumiţi de autovehicule. Asigură presiunea optimă a uleiului şi pelicula de lubrifiant chiar şi în condiţii de funcţionare critice. Pentru autovehicule cu tehnologie consacrată în domeniul motoarelor.
In stoc

Durata de livrare: Comenzile primite pana la ora 13:00 de luni pana vineri se predau curierului rapid in aceeasi zi

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: C3203 Ai nevoie de ajutor? 0746.30.30.17
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)
Proprietăți - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - rezistență remarcabilă a filmului de ulei - rezistenta mare la uzura - funcționarea lină a motorului - economii de ulei și combustibil - curățenia remarcabilă a motorului - lubrifiere instantanee după pornire la rece - pornire la rece fiabilă

Corespunde şi satisface următoarele clasificări şi specificaţii: 
ACEA E7 ∙ ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API CI-4 ∙ API SL ∙ Global DHD-1 ∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3275-1 ∙ MBApproval 228.3 ∙ Renault 
Trucks RLD-2 ∙ Volvo VDS-3
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Caterpillar ECF-1-a ∙ Caterpillar ECF-2 ∙ Cummins CES 20071 ∙ Cummins CES 20072 ∙ Cummins CES 20076 ∙ Cummins CES 20077 ∙ 
Cummins CES 20078 ∙ Deutz DQC III-10 ∙ Mack EO-M Plus ∙ MB 229.1 ∙ MTU Typ 2 ∙ Renault Trucks RLD

Caracteristici tehnice:
Clasa SAE                          10W-40                SAE J300
Densitate la 15°C               0,865 g/cm³          DIN 51757
Vâscozitate la 40°C            95,0 mm²/s          ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C         14,5 mm²/s            ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C          < 60000 mPas        ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C          <=7000 mPas        ASTM D 5293
Indice de vâscozitate        160                        DIN ISO 2909
HTHS la 150°C                  >= 3,5 mPas          ASTM D 5481
Punct de curgere              -36°C                      DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare    12,7 % (Noack)      CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere          230                        DIN ISO 2592
Numărul total de bază    10,5 mg KOH/g      DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat            1,0 - 1,6 g/100g     DIN 51575
Culoare                           L 4,0                      DIN ISO 2049

Domeniul de aplicare: 
Ulei all-season. Dezvoltat special pentru motoarele Diesel ale vehiculelor fără filtru de particule Diesel (DPF). Adecvat, de asemenea, 
pentru parc auto mixt. Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator.

Mod de utilizare:      
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat 
în stare neamestecată.
Vezi mai mult Informatii conformitate produs
Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!